Питання-відповідь

Як і де дізнатися чи пройшла оплата за електричну енергію на рахунок ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»?

Дізнатися чи пройшла оплата на рахунок ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» можливо у відповідному центрі обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», або в кол-центрі за телефоном (0432) 32 97 77.

Якщо залишилась переплата за електричну енергію в ПАТ «Вінницяобленерго», яким чином можна її використати?

Переплату за електричну енергію, яка залишилась в ПАТ «Вінницяобленерго» за договором у споживача, можливо перенести на договір споживача в ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Для цього споживачу необхідно написати листа до ПАТ «Вінницяобленерго» з проханням перерахування наявної переплати та підписати відповідну трьохсторонню угоду про перерахування коштів. Споживач також може особисто завітати до центру обслуговування клієнтів та отримати зразки заяв.

Після підписання побутовим споживачем такої заяви, переплата буде зарахована на договір споживача з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

Тарифи/комерційні пропозиції. З ким вести переговори з приводу вартості послуг?

Переговори з приводу вартості послуг можна вести з уповноваженими представниками оператора системи розподілу та енергопостачальника. По постачальнику з керівником ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (графік прийому громадян директором ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»: кожну середу місяця з 16:00 до 17:00 або за особистою домовленістю).

Чи можливо збільшити/зменшити заявлені обсяги споживання електричної енергії юридичному споживачу, яким чином?

Так, збільшення/зменшення заявлених обсягів споживання на розрахунковий період можливо за умови відповідного звернення юридичного споживача до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» з урахуванням умов підписаної юридичним споживачем комерційної пропозиції в межах 15% заявленого обсягу споживання до 14 числа включно календарного місяця.

Бюджетні організації повідомляють, що вони не мають змоги сплачувати
100 % передоплату. Чи дійсно це так?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату у разі закупівлі на строк не більше одного місяця, товарів вартістю не більше як 100 тис. грн.

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для оформлення пільги, субсидії?

Побутовий споживач звертається з цього приводу до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення/переукладення договору?

При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій ПАТ «Вінницяобленерго» для укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після оформлення договору на розподіл електричної енергії, побутовий споживач звертається до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» для укладання договору про постачання електроенергії з обранням відповідної комерційної пропозиції.

 

У рахунках на оплату за спожиту електричну енергію неправильно вказані покази лічильників електроенергії. З чим це повязано?

ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» здійснює нарахування за обсягами електричної енергії, які надають оператори системи розподілу, тобто ПАТ «Вінницяобленерго».

З 1 по 4 число кожного місяця споживачі передають покази лічильників електроенергії. Для цього можна скористатися кількома інструментами, які дозволяють подати дані, не виходячи з дому.

Наголошуємо, що питання щодо роботи сервісів, через які приймаються покази, а також достовірності цих даних, у компетенції ПАТ «Вінницяобленерго».

Чи можна збільшити терміни подачі показів лічильників електроенергії?

Відповідно до Додатку 3 до Правил роздрібного ринку електричної енергії споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та протягом п'яти календарних днів надавати їх Оператору системи розподілу.

У разі неотримання до 05 числа місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по Споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

 

Коли електроенергію постачало ПАТ «Вінницяобленерго» споживач отримував пільги, а в ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» інформація про наявність пільг відсутня. У звязку з чим не проводиться відповідне нарахування?

ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» отримало від ПАТ «Вінницяобленерго» всю необхідну інформацію для здійснення нарахувань за спожиту електроенергію споживачам, які користуються пільгами.

Разом з тим, дані щодо пільговиків, які оформляли відповідну допомогу наприкінці грудня 2018 року, може бути відсутня. Оскільки попередній постачальник передав базу з необхідними відомостям раніше, ніж споживачу була надана знижка на оплату спожитої електроенергії.

Якщо Ви раніше користувалися пільгами, а в платіжках від ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» вони не враховані, просимо Вас звернутися до Центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», що знаходиться за адресою: м. Вiнниця, вул. Пирогова, буд. 131, а мешканців області до структурного підрозділу ЦОК, що знаходиться поблизу Вас і подати необхідний пакет документів. Адреси та контакти центру обслуговування клієнтів, можна знайти на нашому офіційному сайті (ЕНЕРА ВІННИЦЯ → Про компанію → Структурні підрозділи). Після оформлення, фахівці постачальної компанії проведуть перерахунок, починаючи з 1 січня 2019 року.

Коли зявиться можливість реєстрації в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»?

Споживачі електричної електроенергії з м. Вінниці та Вінницької області мають можливість зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Цей сервіс призначений для надання побутовим споживачам електричної енергії онлайн-доступу до персонального особового рахунку з інформацією про стан розрахунків за використану електроенергію.

Спершу споживачам необхідно обрати опцію «Зареєструватися» і ввести необхідну інформацію. Зокрема, зазначити логін і пароль. Далі вказати деякі особисті дані. Поля, які потрібно обов'язково заповнити, позначені символом «*».

Для автоматичної активації облікового запису необхідно обовязково ввести суму останньої оплати. Якщо ці дані не вказані, подається заявка на реєстрацію, яку потім мають опрацювати спеціалісти постачальної компанії.

Наразі сервіс на стадії фінального тестування. Поки що функції прийому показників лічильників електроенергії та здійснення розрахунків за спожиту електроенергію не доступні для споживачів.

Невдовзі у своєму особистому кабінеті споживачі зможуть:

  • переглянути дані особового рахунку (ПІБ, адреса, інша договірна інформація);

  • внести поточні покази лічильників електроенергії на конкретну дату;

  • переглянути, завантажити і роздрукувати рахунки за спожиту електроенергію, а також прослідкувати історію нарахувань і оплат;

  • оплатити рахунки за спожиту електроенергію, використовуючи карти Visa та MasterCard.

Зауважимо, що у подальшому Ви зможете подати показники лічильників електроенергії через особистий кабінет ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Після прийому цих даних постачальник передає їх оператору системи розподілу. ПАТ «Вінницяобленерго» формує обсяги спожитої електроенергії та надає їх ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» для проведення нарахувань.