Питання-відповідь

Як і де дізнатися чи пройшла оплата за електричну енергію на рахунок ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»?

Дізнатися чи пройшла оплата на рахунок ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» можливо у відповідному центрі обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», або в кол-центрі за телефоном (0432) 32 97 77.

Якщо залишилась переплата за електричну енергію в ПАТ «Вінницяобленерго», яким чином можна її використати?

Переплату за електричну енергію, яка залишилась в ПАТ «Вінницяобленерго» за договором у споживача, можливо перенести на договір споживача в ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Для цього споживачу необхідно написати листа до ПАТ «Вінницяобленерго» з проханням перерахування наявної переплати та підписати відповідну трьохсторонню угоду про перерахування коштів. Споживач також може особисто завітати до центру обслуговування клієнтів та отримати зразки заяв.

Після підписання побутовим споживачем такої заяви, переплата буде зарахована на договір споживача з ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

Тарифи/комерційні пропозиції. З ким вести переговори з приводу вартості послуг?

Переговори з приводу вартості послуг можна вести з уповноваженими представниками оператора системи розподілу та енергопостачальника. По постачальнику з керівником ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (графік прийому громадян директором ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»: кожну середу місяця з 16:00 до 17:00 або за особистою домовленістю).

Чи можливо збільшити/зменшити заявлені обсяги споживання електричної енергії юридичному споживачу, яким чином?

Так, збільшення/зменшення заявлених обсягів споживання на розрахунковий період можливо за умови відповідного звернення юридичного споживача до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» з урахуванням умов підписаної юридичним споживачем комерційної пропозиції в межах 15% заявленого обсягу споживання до 14 числа включно календарного місяця.

Бюджетні організації повідомляють, що вони не мають змоги сплачувати
100 % передоплату. Чи дійсно це так?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату у разі закупівлі на строк не більше одного місяця, товарів вартістю не більше як 100 тис. грн.

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для оформлення пільги, субсидії?

Побутовий споживач звертається з цього приводу до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення/переукладення договору?

При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій ПАТ «Вінницяобленерго» для укладання договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після оформлення договору на розподіл електричної енергії, побутовий споживач звертається до ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» для укладання договору про постачання електроенергії з обранням відповідної комерційної пропозиції.