Питання-відповідь

АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ НАШИХ КЛІЄНТІВ

 

У Центрах обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" споживачам електричної енергії надають консультації з питань, які пов’язані з нарахуваннями за електроенергію, надходженням оплати, погашенням заборгованості тощо.

Однак, щоб вирішити свої проблемні питання, зовсім не обов’язково витрачати час та їхати до самого Центру обслуговування.

Пропонуємо декілька порад для побутових споживачів електричної енергії, відповідно до тих запитань, які можна вирішити дистанційно.

 

Показники лічильника: Чому передавати дані важливо?

Щомісяця споживачі мають передавати дані своїх електролічильників. Відповідно до Постанови НКРЕКП, період передачі стартує за 2 робочі дні до кінця розрахункового місяця і завершується на 3-ій робочий день наступного.

Сума до сплати, що зазначена у Вашому рахунку, формується на підставі таких даних: тариф; попередні та поточні показники лічильника; заборгованість/переплата, що обліковується за вашим о/р станом на перше число поточного місяця; оплати, які надійшли за вашим особовим рахунком впродовж розрахункового періоду; пільга; субсидія. Ось чому важливо передавати показники самостійно, щомісяця, адже від спожитих кіловатів залежить якою буде сума до сплати в рахунку.

Якщо лічильник електроенергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, а споживач не передав показники до початку 4-го робочого дня місяця, що настає за розрахунковим, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання.

Нагадаємо, показники приймають оператори системи розподілу АТ "Вінницяобленерго" та АТ "Укрзалізниця". Користуйтесь всіма можливими способами передачі показників.

 

 

Як формується рахунок за електроенергію?

Після закінчення періоду прийому даних починається їх обробка. АТ "Вінницяобленерго" обробляє дані та передає остаточні об’єми споживання кожного споживача ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ".

З 6-го числа кожного місяця, відповідно до об’ємів споживання, починають формувати рахунки. Після опрацювання даних, споживачі можуть бачити ці рахунки і сплачувати їх в онлайн-сервісі "Особистий кабінет". Також стартує доставка рахунків поштою.

Для уникнення відключення від енергопостачання, сплачувати за електроенергію необхідно щомісячно, не накопичуючи боргів.

 

Скільки часу є на оплату рахунку і як швидко надходять кошти?

Споживач повинен сплатити рахунок, за спожиту електричну енергію, протягом 10 робочих днів з моменту отримання рахунку. В такому разі, всі оплати будуть відображені правильно. Щоб не виникало непорозумінь з оплатою, варто сплачувати за послуги в повному обсязі.

Після здійснення оплати, кошти надходять до ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" від трьох до п’яти робочих днів, в залежності від того, як були здійснені платежі (через банк чи пошту), за винятком вихідних та святкових днів. Способи оплати можна знайти на сайті Товариства.

 

 

До кого звернутись, якщо дані в "Особистому кабінеті" не оновлюються або Вам незрозумілі нарахування в паперовому рахунку?

Дані, що відображаються в "Особистому кабінеті" - це дані, що зазначені в білінговій системі компанії. Якщо Ваші оплати не оновились, або Вам не зрозумілі нарахування, Ви можете зателефонувати до кол-центру (0432) 32-97-77. Оператори нададуть консультацію з усіх вищезазначених питань.

У разі виникнення проблеми з доступом до сторінки в "Особистому кабінеті", надішліть нам листа на електронну пошту чи у соціальних мережах Facebook або Іnstagram, в самому онлайн-сервісі.

 

Якщо є заборгованість?

Якщо споживач заборгував сплату за електричну енергію більше місяця, то його помешкання може бути знеструмлено. ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" надсилає попередження про відключення від електроенергії споживачу.

Для уникнення припинення електропостачання, споживач має сплатити борг. Якщо споживач не реагує на попередження, його вносять до реєстру боржників та передають оператору системи розподілу для припинення електропостачання вказаному абоненту.

Якщо споживач сплатить борг і підтвердить це постачальнику документально до дати відключення, то постачання електричної енергії не припиняється. Кошти мають надійти на рахунок ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи від трьох до п’яти робочих днів. Або ж споживач може особисто пред’явити платіжний документ, у відділеннях центрів з обслуговування споживачів.

У разі відключення від електропостачання за борги, споживач, згідно з Правилами роздрібного ринку електроенергії, зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання.

Щоб не мати непередбачених фінансових витрат та не бути відключеним від електропостачання, вчасно сплачуйте та контролюйте стан свого особового рахунку!