Для якісного обслуговування споживачів із постачання електричної енергії та на виконання вимог Постанови НКРЕКП №373 від 12.06.2018 "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами" працює кол-центр для енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ".
Графік роботи Кол-центру: понеділок – субота: з 7.30 до 19.30
з 2.09.2019 зміна режиму роботи кол-центру : понеділок – субота: з 7.30 до 20.00
Зателефонувавши до кол-центру, Ви можете отримати інформацію з таких питань:
• діючі тарифи на електроенергію;
• порядок укладання, зміни та розірвання договору;
• порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
• порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
• порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;
• порядок зміни постачальника;
• інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії.
Повідомити інформацію:
• про крадіжки електроенергії;
• про порушення Ваших прав, як споживача електроенергії.
Телефон Кол-центру: (0432) 32 97 77 (багатоканальний).
Тарифікація дзвінків згідно тарифами Вашого оператора зв’язку.
Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу) :
callcenter@vin.enera.ua
Увага! У випадку виникнення загрози електробезпеці терміново телефонуйте на гарячу лінію ПАТ "Вінницяобленерго" – 0 800 217 217 (цілодобово, безкоштовно).