Звітність Інформаційно-консультаційного центру

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг

Стандарт Загальні стандарти Гарантовані стандарти
встановлений НКРЕКП рівень фактичний рівень використання, % сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, тис. грн. кількість випадків надання компенсації споживачам
побутовим непобутовим
малим непобутовим іншим
Рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд 75% 73,16        
Відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру 10% 6,71        
Надання даних про споживання електричної енергії 5 роб. днів            
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів 30 днів            
Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час рогляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку 45 днів            
Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату 5 роб. днів            
Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гаратованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію 30 днів            
Разом:            
Сума компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР, урахована електропостачальником у кінцевих рахунках споживачів*     0,2 1    

*Якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостачальник