Як перевірити, чи має споживач борг за електроенергію?
Щоб уникнути проблем через несплачені рахунки, споживачам необхідно вчасно розраховуватись за електроенергію. «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» закликає споживачів контролювати стан особового рахунку та нагадує, яким чином це можна зробити.
Дізнатись про наявну заборгованість та суму до сплати можна:
- в особистому кабінеті "E-Svitlo" – онлайн-сервіс, де споживач може розрахуватися за електроенергію без комісії;
- у платіжках за електроенергію, які надходять щомісяця та містять інформацію про поточне нарахування, переплату чи заборгованість попередніх періодів;
- в інформаційно-консультаційному центрі (0432) 65 86 11;
- у кол-центрі (0432) 32 97 77;
- надіслати лист на електронну пошту info@vin.enera.ua , callcenter@vin.enera.ua
- відправити повідомлення на сторінці у Facebook чи Instagram (додатково вказавши номер особового рахунку, адресу та ПІБ власника).