Кол-центр

     Для якісного обслуговування споживачів із постачання електричної енергії та на виконання вимог Постанови НКРЕКП №373 від 12.06.2018 "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами" працює кол-центр для енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ".

     Графік роботи Кол-центру: понеділок – субота: з 7.30 до 20.00

     Зателефонувавши до кол-центру, Ви можете отримати інформацію з таких питань:

     - діючі тарифи на електроенергію;

     - порядок укладання, зміни та розірвання договору;

     - порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;

     - порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;

     - порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;

     - порядок зміни постачальника;

     - інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії.

     Повідомити інформацію:

     - про крадіжки електроенергії;

     - про порушення Ваших прав як споживача електроенергії.

     Телефон Кол-центру: 0432 32-97-77 (багатоканальний).

     Тарифікація дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв’язку.

     Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу): callcenter@vin.enera.ua

     Увага! У випадку виникнення загрози електробезпеці терміново телефонуйте на гарячу лінію АТ «Вінницяобленерго» 0 (800) 217-217 (цілодобово, безкоштовно).

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет