Для якісного обслуговування споживачів із постачання електричної енергії та на виконання вимог Постанови НКРЕКП №373 від 12.06.2018 "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами" працює кол-центр для енергопостачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ".
Графік роботи Кол-центру: понеділок – субота: з 7.30 до 20.00
Зателефонувавши до кол-центру, Ви можете отримати інформацію з таких питань:
- діючі тарифи на електроенергію;
- порядок укладання, зміни та розірвання договору;
- порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
- порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
- порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;
- порядок зміни постачальника;
- інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії.
Повідомити інформацію:
- про крадіжки електроенергії;
- про порушення Ваших прав як споживача електроенергії.
Телефон Кол-центру: 0432 32-97-77 (багатоканальний).
Тарифікація дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора зв’язку.
Також можна відправити листа на електронну пошту (вказати адресу): callcenter@vin.enera.ua
Увага! У випадку виникнення загрози електробезпеці терміново телефонуйте на гарячу лінію АТ «Вінницяобленерго» 0-800-30-95-95 (цілодобово, безкоштовно).
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет