В першу чергу, необхідно з’ясувати, чи відповідають покази лічильника, згідно яких проводилась оплата, існуючим показам, вказаним в особовому рахунку.
Як правило, розбіжності між показами виникають в тому випадку, коли споживач не надає інформацію, стосовно обсягів місячного споживання електричної енергії своєму оператору системи розподілу (далі ОСР). В такому випадку ОСР вказує замість фактичних показів розрахункові, які визначаються виходячи з даних про покази лічильника, зафіксовані між двома послідовними зчитуваннями, та кількості днів між цими зчитуваннями показів, відповідно до вимог Кодексу комерційного обліку. В результаті цього, ОСР може передати інформацію постачальнику стосовно обсягів споживання електричної енергії абонента, яка буде в значній мірі відрізнятися від тих даних, які фіксує для себе споживач. Як наслідок, на особовому рахунку абонента можуть виникати як переплати так і заборгованості.
Тому, для недопущення подібних ситуацій, дуже важливо вчасно передавати покази лічильника до ОСР, для того, щоб постачальник мав можливість сформувати коректні рахунки для сплати. Якщо розбіжності між обсягом спожитої електричної енергії і показами лічильника між абонентом і ОСР відсутні, необхідно звернутися до постачальника електричної енергії, для перевірки правильності розрахунку.
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет