Припинення постачання електричної енергії споживачу може ініціювати: електропостачальник; оператор системи розподілу; споживач (власник електроустановки).
У разі заборгованості за спожиту електричну енергію.
У разі: заборгованості за надані послуги з розподілу електричної енергії; недопущення працівників оператора системи розподілу до лічильника, розміщеного на території споживача; несплати вартості необлікованої електричної енергії, визначеної відповідно до законодавства (за умови прийняття судом рішення на користь оператора системи розподілу); невиконання припису представника відповідного органу виконавчої влади; неукладення договору між споживачем та оператором системи розподілу та/або між споживачем та електропостачальником; порушення споживачем Правил охорони електричних мереж.
Електроживлення електроустановки може бути припинено оператором системи розподілу за заявою власника цієї електроустановки після оплати власником цієї електроустановки оператору системи розподілу послуги з відключення.
Попередження про припинення електропостачання надається споживачу:
Електроживлення електроустановок споживача, відключених з вини споживача, відновлюється оператором системи розподілу протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після усунення споживачем допущених порушень.
Якщо відключення було здійснено з вини споживача, споживач має відшкодувати ініціатору відключення витрати на виконання робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки споживача.
Відновлення електроживлення електроустановки, яка була відключена за заявою її власника, здійснюється за заявою власника цієї електроустановки протягом 5 робочих днів після оплати власником цієї електроустановки оператору системи розподілу послуги з підключення.
06.08.2024
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет