Запитували - відповідаємо

Як дізнатися номер особового рахунку для оплати за електроенергію?

Особовий рахунок зазначений в квитанції на оплату за послугу електропостачання або в особистому кабінеті, якщо споживач там зареєстрований. Також номер договору – це і є номер особового рахунку. Також, зателефонувавши до Кол-центру ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» за телефоном: (0432) 32-97-77 (багатоканальний), вказавши адресу проживання, можна дізнатися номер особового рахунку для оплати за електроенергію. Оператори нададуть консультацію з вищезазначеного питання.

Як нараховується оплата за електроенергію?

Рахунок містить таку інформацію: - Розрахунковий період; - Особовий рахунок; - Заборгованість на початок періоду. УВАГА! У разі наявності переплати в рахунку зазначається сума зі знаком «мінус»; - Покази лічильника, що використані для розрахунку обсягу споживання на кінець та початок розрахункового періоду. Вказуються показники, які споживач повідомив. Якщо показники не передані, то вказуються показники, розраховані виходячи із середньомісячного споживання попередніх періодів; - Різниця між показниками на початок та на кінець розрахункового періоду (обсяг електроенергії спожитий за місяць); - Нараховано (за розрахунковий період) – сума до сплати нараховується виходячи з обсягу, спожитого за розрахунковий місяць помноженого на діючий тариф.

Скільки зберігати квитанції про оплату за електроенергію?

На квитанціях стоїть відмітка про зберігання їх протягом 3 років. Підставою для цього є положення Цивільного кодексу України, протягом цього часу компанія має право звернутися до суду про стягнення боргу.

Хто має право на пільги при користуванні електроенергією?

Постановою Кабінету Міністрів України №373 від 17.04.2019 року затверджено Порядок надання пільг (з 01.10.2019р.) на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі (монетизація пільг). Згідно Порядку структурні підрозділи з питань соціального захисту населення формують щомісяця до 25 числа реєстри пільговиків у поточному місяці для виплати пільг у готівковій формі і передають їх в Мінсоцполітики. Мінсоцполітики формує протягом двох робочих днів, на підставі отриманих від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення реєстрів нарахованих пільг у готівковій формі, зведений реєстр нарахованих пільг у готівковій формі та передає його АТ «Ощадбанк».

Хто здійснює прийом показів лічильника?

Прийом показів лічильника здійснює оператор системи розподілу в особі АТ «Вінницяобленерго». Також можна вносити покази, зареєструвавшись в особистому кабінеті «Е-svitlo».

У які календарні дні необхідно здійснювати передачу показів лічильника?

Покази лічильника необхідно передавати за 2 календарні дні до кінця місяця по 3-ій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця).

Які способи передачі показів лічильника?

Радимо користуватися такими зручними способами: - за допомогою SMS повідомлень, надіславши SMS-повідомлення з показниками на номер 066-0-217-217; 068-0-217-217; 073-0-217-217; - зателефонувати до Кол-центру АТ «Вінницяобленерго» за номером (0) 800 217 217 (дзвінок безкоштовний, в т.ч. з мобільного) або (0432) 65 95 95, користуючись підказками голосового меню, або дочекатись з’єднання з оператором або додатковим номером (0432) 65 85 85 (працює з 29 по 3 число); - за допомогою сервісів Персонального кабінету споживача з необхідною реєстрацією та авторизацією на сайті svitlo.vn.ua; - надіслати за допомогою VIBER чи Telegram; - за допомогою форми передачі показників на головній сторінці сайту АТ «Вінницяобленерго» без реєстрації. Детальніше про використання всіх способів можна дізнатись за посиланням на сайті АТ «Вінницяобленерго».

Що робити споживачу, який отримав рахунок із некоректними показами лічильника, чи може він скоригувати ці дані та у який спосіб?

Якщо споживач виявив у платіжці помилкові покази лічильника він має повідомити про це оператора системи розподілу (АТ «Вінницяобленерго» або АТ «Укрзалізниця») або звернутися телефоном до Кол-центру АТ «Вінницяобленерго» за номером (0) 800 217 217 (дзвінок безкоштовний, в т.ч. з мобільного) або (0432) 65 95 95. ОСР у свою чергу здійснює коригування показів, або у разі потреби, протягом 20 днів перевіряє лічильник та інформує про результати споживача і постачальника електричної енергії.

Що робити, якщо при сплаті рахунку ви помилково вказали не свій особовий рахунок?

Побутовий споживач повинен звернутись з квитанцією про оплату до центру обслуговування клієнтів (ЦОК) за місцем проживання.

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення/переукладення договору?

При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій АТ "Вінницяобленерго" (у деяких випадках - АТ "Укрзалізниця") для укладення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після цього для переоформлення договору на постачання електроенергії необхідно написати заяву і надати ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" такі документи: копію паспорта; копію ідентифікаційного коду; копії документів права власності на об’єкт в повному обсязі; копію договору про надання послуг з розподілу електричної енергії.

Наразі, у компанії відсутні відповіді на Ваші запитання...







 

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет