З 1 квітня 2025 в ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» запрацює Центр розгляду скарг

Відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» з 01.04.2025 року скарги споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) електропостачальника, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» в межах чинного законодавства, розглядатимуться новим підрозділом Товариства – Центром розгляду скарг.
Відтепер у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного, неупередженого розгляду скарг фахівці розглядатимуть скарги заявників за удосконаленою процедурою та діятимуть відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.
Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) електропостачальника.

Спеціалісти Центру розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження, а скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.

Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо спірних питань з розрахунків за електричну енергію, укладання та дотримання договорів про постачання електричної енергії, застосування цін (тарифів) на електричну енергію, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії та які не вирішені по суті за результатами розгляду звернень до Центру обслуговування клієнтів Товариства.

Надсилати скарги, оформлені за встановленою формою можна на поштову адресу: 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 131 або на електронну адресу info@vin.enera.ua,
Звертаємо увагу, що питання невідповідності показів лічильника та обсягів споживання електричної енергії у рахунках на оплату, ремонту та заміни лічильника, здійснення коригування обсягів споживання електричної енергії, приєднання до мереж належать до компетенції операторів системи розподілу електричної енергії — АТ «Вінницяобленерго» та АТ «Укрзалізниця».
Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефонами:

(0432) 65 86 11,

050 029 10 08.
Графік роботи Центру розгляду скарг:
понеділок – четвер з 8:00 до 17:00
обідня перерва з 12:00 до 12:45
субота, неділя – вихідні дні
31.03.2025