Діяльність компанії

З 1 квітня 2025 в ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» запрацює Центр розгляду скарг

📃Відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» з 01.04.2025 року скарги споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) електропостачальника, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» в межах чинного законодавства, розглядатимуться новим підрозділом Товариства – Центром розгляду скарг.
 
Відтепер у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного, неупередженого розгляду скарг фахівці розглядатимуть скарги заявників за удосконаленою процедурою та діятимуть відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.
 
Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) електропостачальника.
⌨️Спеціалісти Центру розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі у строк не більше одного місяця з дня її надходження, а скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.
 
🟡Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо спірних питань з розрахунків за електричну енергію, укладання та дотримання договорів про постачання електричної енергії, застосування цін (тарифів) на електричну енергію, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії та які не вирішені по суті за результатами розгляду звернень до Центру обслуговування клієнтів Товариства.
 
📨Надсилати скарги, оформлені за встановленою формою можна на поштову адресу: 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 131 або на електронну адресу info@vin.enera.ua,
Звертаємо увагу, що питання невідповідності показів лічильника та обсягів споживання електричної енергії у рахунках на оплату, ремонту та заміни лічильника, здійснення коригування обсягів споживання електричної енергії, приєднання до мереж належать до компетенції операторів системи розподілу електричної енергії — АТ «Вінницяобленерго» та АТ «Укрзалізниця».
Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефонами:
 
☎️(0432) 65 86 11, ☎️050 029 10 08.
 
Графік роботи Центру розгляду скарг:
понеділок – четвер з 8:00 до 17:00
п’ятниця з 8:00 до 15:45
обідня перерва з 12:00 до 12:45
субота, неділя – вихідні дні

31.03.2025

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет