Діяльність компанії
Кол-центр ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» у рейтингу найкращих серед постачальників
НКРЕКП публікує рейтинг роботи кол-центрів операторів систем розподілу та електропостачальників.
За результатами цього рейтингу, рівень сервісу кол-центру ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» за 30 секунд становить 85% і це один з кращих показників в Україні.
Відповідно до встановлених Регулятором загальних стандартів якості надання послуг:
- рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (тобто відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) повинен становити не менше 75 %;
- відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10 %.
Наші клієнти довіряють нам, адже ми пропонуємо тільки найкомфортніші умови, сучасні сервіси обслуговування та професійний підхід у вирішенні проблемних питань.
Більше інформації - тут.