Діяльність компанії
До уваги споживачів: структурні підрозділи «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» здійснюють роботу дистанційно
Шановні споживачі! Постачальник електроенергії «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» продовжує забезпечувати Вінниччину світлом та надавати життєво необхідні послуги з електропостачання в умовах воєнного стану. Товариство нагадує, що всі питання, щодо постачання електроенергії, можна вирішити в телефонному режимі за графіком з 8:30 до 17:00.
Приймальня – (0432) 65-70 70.
Відділ по роботі зі споживачами е/е – (0432) 65-86-10.
- Інформаційно-консультаційний центр – (0432) 65-86-11.
- Договірний відділ - (0432) 65-86-07; 050 059 55 51.
- Щодо роботи особистого кабінету - 050 401 45 05.
- Бухгалтерія – (0432) 65 86 03;
- Відділ по роботі на конкурентному ринку - 050 179 78 88;
- Відділ з правового забезпечення – (0432) 65 86 05;
☎Група по роботі з побутовими споживачами – 050-017-71-16; 050-017-71-29; 050-017-71-31; 050-352-55-54; 050-006-02-08; 066-006-02-21- відключення/підключення.
☎Група з договірної роботи: 050-499-87-06; 050-430-56-89;
Група по роботі з юридичними споживачами – 050-017-71-25; 050-499-87-08; 095-112-77-71; 050-077-55-51;
Номери телефонів районних Центрів обслуговування клієнтів є на сайті Товариства - https://vin.enera.ua/home/departments_map